Welkom op de pagina met veelgestelde vragen. Hieronder hebben we een overzicht met de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dam gerust contact op met ons en wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kan bij ons betalen met: IDEAL, Creditcard, PayPal, Bitcoin, Billink (achteraf betalen), SoFord en nog veel meer. Als u een item in de winkelwagen stopt ziet u ze vanzelf verschijnen in de ‘checkout’ pagina.

Kan ik ook achteraf betalen? Ja dat kan!

Met Billink achteraf betalen hoeft u pas te betalen als u het product heeft ontvangen. Wanneer u Billink achteraf betalen als betaalmethode heeft gekozen ontvangt u van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: de verzendkosten zijn €5,95 per bestelling. Vanaf €30,- is de verzending gratis.
België: de verzendkosten zijn €6,95 per bestelling. Vanaf €30,- is de verzending gratis.

Meer informatie: Levertijd & Verzendkosten

Is het mogelijk om een ander afleveradres te kiezen?

Ja, dit is mogelijk tijdens het afrekenen door “verzenden naar een ander adres” te selecteren.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Top op heden leveren wij alleen in Nederland en België. Wilt u toch iets bestellen? Neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelde product?

Voor 15.00 uur besteld: de volgende dag in huis (met uitzondering van zondag en feestdagen). Bij afwijkende verzendinformatie zullen wij de klant op de hoogte houden per mail. Wij zijn wel afhankelijk van de leverancier, het kan dus vertraging hebben.

Hoe kan ik een kortingscode toepassen op mijn bestelling?

Indien je een kortingscode hebt ontvangen kan je deze toepassen op je bestelling in je winkelwagen. Ook heb je de mogelijkheid om je code in te voeren tijdens het afrekenen.

Ik heb per ongeluk verkeerde adresgegevens ingevoerd, kan ik deze nog veranderen?

Het is mogelijk om je gegevens te corrigeren tot 12:00. Dit kun je heel eenvoudig doen door ons een berichtje te sturen of door in te loggen met je account op onze website en je adresgegevens te wijzigen.

Ik wil graag mijn artikel(en) retourneren of ruilen, hoe doe ik dit?

Het is geen enkel probleem om je artikel(en) te retourneren of te ruilen. Let er wel goed op dat je artikel moet voldoen aan de volgende criteria want je artikel moet:

a- Voldoende gefrankeerd zijn (bij retournering via PostNL.)
b- In de originele verpakking zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).
c- Slechts uitgepakt is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
d- Niet beschadigd zijn door de klant zelf.
e- Ongebruikt/ongedragen zijn.

Voor meer informatie: Retourneren.

Handige pagina’s: